Kim isterse birlik olmak benimle, Katılsın şarkıma, tokuştursun kadehimle, Varalım şarap fıçısının dibine!

 



Bütün ideolojilere baktım üstten, feminizm ve anarşizm hayaletlerini de yıkarak geldim. Hiçliğin karnından biricik olarak hiç çıkarıyorum ve hayatı yaşıyorum, ne kadar yaşamak denirse bu fanatik hastalıklılar arasından, kaostan çıkan anarşiye sahibim ve anarşiyi tam olarak bu göz almaz kaostan alıp getiriyorum. Gören gelsin, gören yandaş olsun 

Kim isterse birlik olmak benimle, Katılsın şarkıma, tokuştursun kadehimle, Varalım şarap fıçısının dibine!


Vanitasl Vanitatum Vanitasl  


Meselemin hallini savaştan bekledim.

Oh! Oh!

Birçok hasmımın da üstesinden geldim.

Oh! Oh!

Düşman ülkesine bastım ayağımı,

Tanrı korusun bu dertten dostlarımı,

Çünkü savaşta yitirdim bir bacağımı.


Ben de meselemi hiçliğe bıraktım.

Oh! Oh!

Artık tüm dünya benim öz malım!

Oh! Oh!

Sonu geldi şölenin, şarkıların,

Dibini de tüketin fıçıdaki şarabın!

Tortusunu tümüyle dışarıya boşaltın!







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Aile Hakkında Bazı Mülazahalar

Raven'in Açılışı DA DAAA